0
(0)

پاکسازی رجیستری ، برای افرایش سرعت رایانه

رجیستری ویندوز بخشی از ویندوز است که اطلاعات راجبه تنظیم سیستم در آن قرار دارد. هر برنامه جدید که بر روی رایانه نصب می‌کنید اطلاعاتش در رجیتری ثبت می‌شود. اگر نرم افزاری را نیز پاک کنید باز هم اطلاعاتی در داخل رجیستری می‌ماند. هر اطلاعاتی در فایل‌های جداگانه قرار می‌گیرد.پاکسازی رجیستری از خطاهای موجود اهمیت دارد.
در رجیستری به مرور زمان خطاهایی رخ می‌دهد. با برطرف نمودن خطاهای رجیستری می‌توانید عملکرد ویندوز وسرعت رایانه را بهبود بخشید.
آیا سرعت سیستم شما کاهش پیدا کرده؟ آیا سیستم بدون دلیل ریست می‌شود؟
آیا پیام خطا را در حین کار با ویندوز زیاد می‌بینید؟

اگر این مشکلات در سیستم شما وجود دارد، حتماً نیاز به registry cleaner دارید.

رجیستری یک جایگاه بزرگ برای ذخیره اطلاعات پیکربندی رایانه می‌باشد. از زمان نصب ویندوز به مرور با استفاده‌های گوناگون از سیستم، با نصب و پاک نمودن نرم افزارها اطلاعاتی جدید در این بخش اضافه می‌شود، در نتیجه مخزن اطلاعاتی پر شده و معمولاً باعث کاهش سرعت رایانه می‌شود.
برای جلوگیری از اشکالاتی که بر اثر پر شدن رجیستری اتفاق می افتد باید از یک برنامه خوب برای پاکسازی رجیستری استفاده کنیم تا از وجود فایل‌های بیهوده و زاید پاک شود و کارایی سیستم بهبود یابد.

انواع راه‌های پاکسازی رجیستری

روش‌های متفاوت و ساده‌ای برای تمیز کردن و رفع خطاهای رجیستری موجود است. برنامه‌هایی هستند که رجیستری به وسیله آن‌ها سریعاً پاکسازی می‌شود. در ضمن این برنامه‌ها به شما یادآوری می‌کنند که پاکسازی برای دفعه بعد را چه موقع انجام دهید. این برنامه‌ها یکسری اقدامات بهینه سازی خاص را بر روی سیستم انجام می‌دهند.

راهکار اول:پاکسازی رجیستری با نرم افزارCCleaner

برنامه C Cleaner یک ابزار قوی و ساده برای پاکسازی رجیستری  از خطاها است. ویژگی اصلی این برنامه خدمات جامع برای رایانه‌هاست. این نرم افزار قادر است هکرها را شناسایی و نرم افزار نفوذی آن را کاملاً حذف می‌نماید. عملکردهای کامل این برنامه حذف نمودن فایل‌های موقت، کار با autoload و اجرای عملکرد بازیابی سیستم است.

پاکسازی رجیستری
پاکسازی رجیستری

راهکار دوم: اجرای پاک کننده registry wise

پاک کننده رجیستری وایز جایگاه خودش را به عنوان یک برنامه قوی برای بهبود عملکرد رایانه معرفی نموده است. این برنامه بر اساس اطلاعات رجیستری، ابتدا به دنبال اشتباهات و خطاهای رجیستری می‌رود و بعد از اسکن کامل، رجیستری را پاک می‌کند. این برنامه در سه حالت اسکن را انجام می‌دهد: نرمال، امن و عمیق.
البته باید قبل از اسکن با این برنامه، یک نسخه پشتیبان از داده تهیه کنید و بعد اسکن را شروع کنید. در واقع توسط برنامه رجیستری وایز تنظیمات سیستم بهینه سازی می‌شود و سرعت اینترنت هم افزایش می‌یابد.

راهکار سوم:  پاکسازی رجیستری با برنامه vit Soft

برنامه vit registry fix، عوامل خراب شدن ویندوز را می‌داند. بر همین اساس اقدامات لازم را برای بهبود رایانه انجام می‌دهد. این برنامه علاوه بر جستجوی خطاهای موجود و بهینه نمودن رجیستری فایل‌های غیر ضرور را از سیستم پاک می‌کند. ظرفیت کاملی در رفع اشکالات ویندوز دارد.

روش چهارم: رفع خطای رجیستری با registry life

برای کاهش فایل‌های موجود در رجیستری، همچنین برای تقسیم بندی بهتر فایل‌ها استفده می‌شود. البته فایل‌های غیر ضروری را نیز می‌یابد و حذف می نماید.

پاکسازی رجیستری

راهکار پنجم: پاک کننده رجیستری Auslogics

این نرم افزار، از برنامه‌های رایگان موجود در اینترنت است. ابتدا ویندوز را اسکن می‌نماید، سپس تمام فایل‌هایی را که باید پاک شوند را یافته و پیام می‌دهد. این نسخه تمیز کننده رجیستری از بهترین نمونه‌های رایگان می‌باشد که پس از نصب با عملکردی آسان اجرا و ویندوز را بهبود می‌دهد.

راه حل ششم: نرم افزار glary

محصول glary soft، چند رسانه‌ای و مجموعه‌ای از راه حل‌های بهینه سازی رایانه است. برای توسعه نرم افزار و شبکه کاربرد دارد. این برنامه فایل‌های موقت اینترنتی، فایل‌های تکراری و فایل‌های غیر ضروری را جستجو و حذف می‌نماید. برای بهینه سازی رم و تجزیه و تحلیل فضای دیسک توانایی و کاربرد بسیار دارد.

راهکار هفتم:TWeakNow Regcleaner

در مورد این برنامه باید بدانید که با سرعت بالا اسکن را انجام می‌دهد، فایل‌های منسوخ شده را با دقت کامل پیدا می‌کند. البته قبل از اسکن حتماً یک نسخه پشتیبان از داده‌ها تهیه می‌کند. بعد از اسکن نیز برنامه‌های مخرب و فابل های غیر ضرور را حذف می‌نماید.

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاکسازی رجیستری
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد