0
(0)

هفت نکات مهم برای افزایش فروش انلاین

1.افزایش فروش انلاین با امتیاز دادن به مشتری

 

در اکثر فروشگاهها برای افزایش فروش انلاین ،بعد انتخاب کالای موردنظر مشتری نیاز به تخفیفات یا هدایای تبلیغاتی دارد که این امر سبب افزایش رضایت از خرید خواهد شد.در فروشگاههای حضوری که امکان ارتباط حضوری است راحتتر هدایای تبلیغاتی یا تخفیفات ویژه ارائه میشود.برندهای تجارت آنلاین با ایجاد احساس ارزشمند بودن در بین مشتریان رشد چشمگیری در میزان وفاداری مشتری انلاین کسب میکنند.

به مشتریان پاداش بدهید با تشویق مشتری برای خرید مجدد یا اشتراک گزاری محصولات وصفحات شما با دیگران به مشتریان درصدی تخفیف ویژه با ارائه کدهای تخفیفی دهید تا افزایش فروش انلاین را سریعتر تجربه نماید.

 

2.تشکیل گروه مسابقات و اهدای جوایز تبلیغاتی

 

اگر برند خاصی هستید یا می خواهید بهترین برند در حوزه کسب وکار خود باشید می توانید مسابقاتی را در گروه تلگرامی یا در سایت اعلام نمایید تا افراد بیشتری جذب برند شما شده و با دریافت جوایز به مطرح شدن برند شما کمک بزرگی شود.مردم در فروشگاههای انلاین به جذابیت فروشگاه وامکانات و شرایط فروش دقت زیادی دارند.تا حد امکان جوایز ویژه به مشتری ارائه دهید.

 

3.افزایش فروش انلاین با جلب اعتماد کاربران

 

عوامل اثر گذار بر اعتماد مشتری انلاین مواردی شامل :راه های ارتباطی شماره تماس آدرس کامل فروشگاه اصلی،داشتن مجوزات الکترونیکی مانند اینماد و نمایش مجوزات در سایت.دسترسی به لینک شبکه های اجتماعی و پشتیبانی 24 ساعت برای مشتریان ، افزایش راههای ارتباطی تا مشتریان  در صورت داشتن هرگونه مشکل اعم از سوال راجع به محصولات، پیگیری سفارشات، مشاوره برای خرید و… با شما در ارتباط باشند .

ارائه تمام این موارد سبب اعتماد مشتریان و افزایش فروش میشود.

امروزه با گسترش خرید وفروش انلاین کالاهایی که در دسته پرفروش ترین ها یا کالاهایی که نظرات مناسب دیگران برای آنها درج شده است به راحتی دیدگاه افراد جدید الورود را برای خرید اماده می نماید.

 

4.برطرف کردن نیازهای مشتری در صفحات سایت

 

هر سایت فروشگاهی برای جلب نظر مشتریان باید محتوای اصولی درباره محصول بنویسد.در کسب و کار اینترنتی عکس هایی از محصول به نمایش بگذارد که سبب راحتی در انتخاب مشتری باشد وخرید را راحتتر کند.اگر یک محصول نمونه های دیگر دارد باید در سایت امکان مقایسه اجناس و حتی امکان دیدن محصولات مشابه و نمایش تفاوت قیمت باشد تا در کوتاهترین زمان بهترین اطلاعات در دسترس خریدار قرار بگیرد.

ساختار هر صفحه سایت باید ساده با امکان دسترسی اسان به مرحله خرید باشد تا مشتریان بدون سردرگمی جنس مورد نظر را انتخاب و خرید نمایند.

 

5.ارتباط گیری صحیح در هنگام مشاوره به مشتری انلاین

 

 

از دلایل اصلی داشتن وبسایت افزایش فروش انلاین است.اگر در کسب وکار خود در مغازه موفق هستید باید راهکارهای جذب مشتری از راه دور را نیز به خوبی بدانید.زمانی که مشتریان از طریق تماس با شما قصد گرسش و پاسخ درباره محصولات را دارند باید راهنمایی های کامل و دقیق به مشتری ارائه تا با برند شما اشنا و تصمیم به خرید بگیرد.در فضای انلاین اطلاع رسانی و جزییات نقش اساسی در جذب ذهن مخاطب سایت دارد پس مشاوره فروش را جدی و حرفه ای انجام دهید.برای مشتری تضمین نمایید اگر بعد دریافت کالا رضایت کافی را نداشت امکان پس فرستادن محصول وجود دارد.

 

6.تنوع محصولات برای افزایش فروش انلاین

 

اگرکسب و کار اینترنتی شما در یک زمینه خاص مثلا فروش گوشی موبایل فعالیت دارد.به مانند مغازه تنوع محصولات را ارائه دهید.نمایش عکسهای با کیفیت از زوایای مختلف محصولات و نمایش چند برند متفاوت از عوامل موثر در افزایش فروش آنلاین هستند.

اگر سایت فروش لباس هستید تنوع در جنس و تنوع رنگ و سایزبندی کامل دلیل افزایش فروش انلاین است.

 

7.تقویت سئو سایت برای افزایش فروش انلاین

 

اولین کار بعد از طراحی سایت سئو سایت است.سئو مجموعه تکنیک هایی است که سبب بههبود رتبه  نمایش سایت شما در گوگل میشود.اگر فروش انلاین اهمیت دارد حتما از متخصصان سئو کمک بگیرید تا جز نمایش های اول گوگل باشید که مشتری راحت در صفحه اول گوگل شما را ببیند و برای خرید محصول اقدام نماید.

 

برای طراحی سایت می توانید مقاله دلایل داشتن وبسایت را مطالعه نمایید.

 

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزایش فروش انلاین
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد