0
(0)

تبلیغات پاپ آپ چیست؟

در اغلب سایت ها زمانی که وارد می شویم پنجره های تبلیغاتی نمایش داده می شوند که تعداد بالایی هم دارند یا اگر در حال خروج از سایت هستید یک پیام نشان می دهد که عضو سایت شوید.در واقع این ها همان پاپ آپ ها ( pop up) ها هستند که معمولا در پنجره ای کوچکتر باز می شوند و در دید مخاطبان قرار می گیرند .این پنجره ها معمولا یک پیشنهاد یا تبلیغات هستند و در اندازه های متفاوت روی گوشه صفحه ظاهر می شوند .البته این تبلیغات به دلیل عدم جذابیت کاربری ممکن است مخاطب را از سایت خارج کند اما تبلیغات مفید است .پاپ آپ ها یکی از روش های کسب درآمد اینترنتی است.این تبلیغات در دیجیتال مارکتینگ جایگاه ویژه ای دارد.

تبلیغات پاپ آپ بد نیست !

فرض کنید در اینترنت در حال یافتن موضوعی هستید و درگوگل سرچ می کنید و وارد سایت های دیگر می شوید تبلیغاتی بر روی صفحه می آید که درباره آن موضوع مد نظرتان کتابی یا سایت مهمی را معرفی می کند واین تبلیغات به نفع شماست.چون شما را از جستجوهای بی نتیجه بی نیاز میکند و با یک دانلود آن کتاب تمام اطلاعات مورد نیاز را کسب می کنید .

انواع تبلیغات پاپ آپ

پاپ آپ موقع ورود به سایت

این پیام در لحظه ورود مخاطب به سایت نشان داده می شود وتمام صفحه را پوشش می دهد والبته در کاربرد این نوع پیام دقت کنید مفهوم پیام ارزشمند باشد در غیر اینصورت ممکن است کاربران از ادامه دیدن سایت خودداری کنند ومخاطبانتان را از دست بدهید .
بنابراین بهترین پیام های ورود مخاطبان پیام های privacyیا تایید سن مخاطبان است از کاربرد های به جای سن مخاطبان است.

پاپ آپ موقع خروج

Pop up های خروجی تقریبا شبیه ورودی ها هستند اما می توانند کاربر را در صفحه سایت نگه دارند .زمانی که کاربر در حال خواندن صفحه ای از سایت هست شاید اطراف صفحه را کاملا نگاه نکند .واگر محصولاتی برای فروش دارید را نبیند در این موقع گوگل آنالیتیکس با یک تحلیل سریع رفتار مخاطب به او یک پیشنهاد ماندن در سایت شما می دهد و امکان دارد انقدر جذاب باشد که کاربر را به مشتری دائمی شما تبدیل کند .هدف پاپ آپ های خروجی این است که به کاربر بگوید من کاری را برایت انجام می دهم که تعامل بیشتری با سایتم داشته باشید .

پاپ آپ کلیکی

در این روش زمانی که کاربر روی لینکی کلیک می کند،بهتر است این پیام مرتبط با موضوع صفحه باشد تا بیشترین تاثیر را داشته باشد .فروشگاه های الکترونیکی از این روش که زمانی که کاربر روی لینکی کلیک می کند قبل از باز شدن صفحه پیشنهادی مرتبط با همان موضوع به او داده می شود. ومعمولا اسلاید یا ویدیو درباره آن محصولات است .مثلا شما وارد سایت فروشگاهی شده اید وروی لینک کیف پول کلیک می کنید همان لحظه پیامی باز می شود که آیا کیف های تخفیف خورده را نگاه می کنید ؟

این پیام ها همان تبلیغات کلیکی هستند .این تبلیغات کلیکی برای زمانی که کاربر در حال مطالعه متنی در سایت هست ناگهان پیشنهادی برای دانلود ایبوک جدید به او داده می شود ولینکش را در اختیارآن قرار می دهد و در صورتی که اگر این پیشنهاد نباشد ممکن است کاربر به سایت های دیگری مراجعه کند تا اطلاعات را ببیند .

پاپ آپ های زمان دار

این پیام زمانی است که کاربر برای مدتی در سایت هست وما تعیین می کنیم که بعد از 10 یا 30یا 60 ثانیه برایش این پیام بیاید.

چگونه درسایتم پاپ آپ بگذارم ؟

اگر بخواهید یکی از این تبلیغات پاپ آپی را در سایتتان بگذارید اولین راه این است که کدنویسی انجام دهید .با برنامه نویسی به سیستم بفهمانید که این کد کجا وچگونه اجرا می شود .
راه دیگر استفاده از ویجت هایی هستند که کمک می کنند تا آگهی را از طریق آنها ایجادوطراحی کنید .
با این ابزار می توانید تعیین کنید کی ، کجا ودر چه زمانی آگهی برای مخاطب نمایش داده شود .مثلا وقتی کاربر 50 درصد صفحه را اسکرول کرد نمایش داده شود .

چه نکاتی را در پاپ آپ رعایت کنیم ؟

1. به محض ورود مخاطب تبلیغ نشان ندهید زیرا کاربر را از دیدن سایت منصرف می کند .و خیلی دیر هم زمان نمایش نباشد چون ممکن است کاربر صفحه را ترک کرده باشد.

2. پاپ آپ را طوری طراحی کنید که کاربر راحت بتواند پنجره آن را ببندد و اگر گیج کننده باشد پیدا کردن دکمه بستن ان حتما کاربر را از سایت خارج می کند .

3. تبلیغات را یکبار نمایش دهید نه چند بار زیرا مزاحمی برای مخاطب محسوب می شود.

4. دکمه call to Actionn یا فراخوان عمل آگهی شما باید توجه کاربر را به خودش جلب کند ویک متن عالی داشته باشد .

پاپ آپ ممکن است روی سئو تاثیر مثبت بگذارد ؟

گوگل می گوید به مخاطبان احترام بگذاریدو کاری انجام دهید که راحتتر به محتوا ها دسترسی داشته باشند به همین خاطر سایت هایی که را که تبلیغاتی قبل از نمایش محتوای سایت قرار می دهد را می بندد ونمایش نمی دهد .گوگل با تبلیغاتی که فضای کوچکی از صفحه را اشغال می کند یا در دسکتاپ و تبلت نمایش داده می شود وتبلیغاتی که در مورد کوکی ها و امنیت سایت سوال می پرسند را تایید می کند .

کسب درآمد از پاپ آپ

کسب درآمد از پاپ اپ را می توان یکی از بهترین راه های کسب درآمد از اینترنت برای وبمستران دانست ،یکی از مهمترین مزایای تبلیغات پاپ اپ کسب درآمد به ازای تعداد بازدید کننده زیاد است .

از آنجایی که بعد از ورود هر کاربر می توان تبلیغات را نشان داد پس حجم تبلیغات بالاست .چون تبلیغات حجم بالایی ندارند پس برسرعت سایت تاثیر ندارند پس بر سئو تاثیر منفی ندارد.

با توجه به قوانین پاپ آپ اگر شرایط کسب درآمد را دارید ، ابتدا در سایت عضو شوید وسپس سایت خود را اضافه کنید و بعد از تایید حساب کاربری خودتان کد پاپ آپ را در سایت می گذارید وبه ازای هر بار نمایش روزانه مبلغی به حساب کاربری شما واریز می شود که بعد از مقداری معین و رسیدن به حد نصاب قابل برداشت از حساب کاربری شماست .

بهبود رتبه الکسا :

یکی از روش هایی که تاثیر سریع بر رتبه الکسا دارد تبلیغات پاپ اپ است.خرید پاپ اپ می تواند باعث بهبود رنک شده و سایت شما را در میان رتبه های بالای الکسا قراردهد.
افزایش ترافیک وب سایت:این تبلیغات پاپ اپ ترافیک وب سایت را افزایش خواهد داد و موجب کاهش رتبه الکسا خواهد شد .

تعیین و شمارش دقیق بازدید :

با ورود به قسمت کاربری می توانید تعداد آی پی را برای تبلیغات پاپ اپ سفارش داده و بر اساس تعداد بازدید مبلغی را پرداخت نمایید و بعد از تایید توسط مدیر می توانید امار پاپ آپ های باز شده را مشاهده کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاپ آپ
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد