5
(1)

چرا من سایت داشته باشم ؟

امروزه با پیشرفت اینترنت و افزایش نیاز به حضور در شبکه های مجازی و استفاده گسترده از فضای سایت ها در گوگل هر برند ،و کسب وکاری برای معرفی محصولات وخدماتش می تواند در گوگل اقدام به طراحی سایت پیشرفته وحرفه ای نماید.

اساسا فضای مجازی به بخش اصلی زندگی مردم مبدل شده. اکثر کارهای روزمره مانند خرید از فروشگاهها،امور اداری ،شرکت در وبینارهای آموزشی ،تهیه اطلاعات در مورد موارد مختلف علمی ،سرگرمی ،اجتماعی ،فرهنگی ،آموزشی وسایر زمینه ها از طریق فضای اینترنت قابل انجام است.

نقش اساسی طراحی وبسایت

  • سایت ها پایگاههای اطلاعاتی هستند که در زمینه های  مختلف با کاربردهای متفاوت در دسترس ما هستند.امروزه ما از وبسایت ها برای معرفی اداره ها ،شرکت ها ،سازمان و ارگانهای مختلف استفاده می نماییم.تعامل مردم با وبسایت سبب ارتباطات ، مکاتبات سریعتر و آسانتر با صاحبان شرکت واداره ها می باشد.
  • سایت های فروشگاهی مانند دیجی کالا برای دسترسی آسان و سریع به انواع کالاها وجود دارند .و سبب خرید آسان و امن برای مردم میشوند.

-سایت های برای تبلیغات و معرفی کسب وکارها هستند که به ما امکان نمایش تبلیغات کسب وکارمان را در سراسر جهان می دهد.گوگل با گسترش وبسایت ها به توسعه مشاغل اینترنتی کمک کرد.ما باطراحی سایت حرفه ای می توانیم برای خود ایجاد درآمد آنلاین نماییم .هر صاحب کسب وکاری با ایجاد وبسایت شخصی و نمایش اقلام فروشگاهش به راحتی درامد فعال وزیادی را از طریق اینترنت کسب میکند.

با توجه به اینترنت و کاربردهای روزافزونش به بررسی دلایل مهم داشتن یک سایت مخصوص برای کسب و کارمان میپردازیم :

1.طراحی سایت باعث افزایش فروش میشود

با در نظرگرفتن زمینه کسب و کار خودتان اگر وبسایت مناسبی را ایجاد نمایید .و مطالب ویژه محصول خود را منتشر نمایید روزانه ده ها یا صدها نفر به سایت شما مراجعه میکنند و در صورت کیفیت ارائه محصولات در وبسایت حتما مشتری های زیادی کسب میکنید .در حال حاضر عده زیادی از مردم در سنین مختلف برای خریدهای روزمره به فروشگاههای انلاین مراجعه و کسب اطلاعات میکنند.بنابراین طراحی وبسایت تخصصی فروش را تا 80  درصد افزایش میدهد و دیگر راه درامدتان شهر خودتان نیست بلکه از کل کشور درامد کسب می کنید .

2.آیا سایت مزیت رقابتی دارد ؟

در شرایط فعلی خیلی از کسب و کارها اقدام به ایجاد وبسایت در فضای انلاین ننموده اند.اما  جالب است بدانید بر اساس تحقیقات انجام شده خریدهای اینترنتی از سال 1393 به بعد دچار رشد روز افزونی شد به حدی که امسال بیش از شصت درصد افراد معتقد به فروش انلاین هستند. بنابراین اگر کسی این اقدام را انجام دهد خیلی راحت از رقبای خود در کل کشور پیشی گرفته وبازار پر رونق آنلاین را در حوزه کاری خودش را جذب و درامد فوق العاده ای از فروش انلاین کسب مینماید.

  1. آیا امکان جمع اوری اطلاعات از مشتریان خاص خود را دارم ؟

زمانی که مشتریان به سایت شما مراجعه برای انجام خرید یا دریافت اطلاعات از سایت شما نیاز به عضو شدن در وبسایت دارند.بنابراین با وارد کردن شماره تماس در سایت شما ،به شما امکان برقراری ارتباط با مشتری را داده و از آن به بعد با ارسال پیامک های تبلیغاتی یا ایمیل های مخصوص کار می توانید به اقدام به دائمی نمودن مشتری در فضای آنلاین داشته باشید.از زمان ورود مشتری به سایت تا ایجاد خرید راهنمایی مشتری برای انتخاب درست مسئولیت شماست .اگر امکان ارتباطی درست در طراحی وبسایت ایجاد نمایید قطعا مشترین شما افزایش می یابند.

4.سایت مهمتر یا پیج اینستاگرام

در مقایسه با سایت و پیج اینستا باید در نظر داشته باشید که وبسایت تبلیغات گسترده تری برای شما به همراه دارد و مشتریان با دیدن وبسایت با کیفیت و تخصصی اعتماد بیشتری به شما داشته و قطعا خرید در وبسایت ها بیشتر از پیج است.

ثانیا پیج بیشتر برای تولید محتوا برای محصول مناسب و اگر وبسایت خود را در پیج معرفی نمایید ،اعتبار فروشگاه شما در نزد مشتریان صدرصد افزایش و مشتریان واقعی را به مرحله خرید میرساند .

5.سایت تاثیرش بر بازاریابی چطور ؟

دو علت در وبسایت ها هست که مورد توجه خاص مشتریان قرار میگیرید:نحوه معرفی محصولات و نمایش اطلاعات ماندد تصاویر وبنرهای تبلیغاتی و دومین مورد ارتباط از طریق تماس های تلفنی وایمیلی برای پشتیبانی سایت هست.

اگر این موارد به درستی در وبسایت اجرا و مطالب و محصولات از نظر تکنیک فروش انلاین سئو شده باشند خیلی راحت در طی زمان کوتاهی به برند معتبری در گوگل تبدیل خواهید شد .ارتباطات آنلاین شیوه ای نوین برای سرعت بخشیدن به بازاریابی گسترده در تمام زمینه های کاری است.

برای طراحی سایت مورد نظر و حرفه ای برای قرار گرفتن در نتایج اول گوگل باید طراحی سایت را به تیم حرفه ای بدهید.فرهنگ الکترونیک ارائه دهنده بهترین سایت ها با کمترین هزینه برای شما و صاحبان شرکت هاست. سفارش سایت شرکت خود را به ما بسپارید.

 

 

اگر برای اطلاعات بیشتر در زمینه رایانه علاقه به اشنایی با کاربردی ترین مهارت های رایانه دارید به مقاله این موضوع مراجعه کنید.

 

 

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سایت
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد