5
(1)

تعریف کسب و کار های اینترنتی

کسب و کار های اینترنتی مانند سایر مشاغل نیاز به علاقه و پشتکار و دانش دارد. و این نوع کارها در فضای اینترنت انجام می‌شوند. این کسب وکارها محدودیت زمان و مکان را ندارند و مانند مشاغل دیگر مختص شهر یا خیابان خاصی نیستند.
اینگونه مشاغل خود مدیریتی است و دیگر رئیس ندارند و این دلیلی برای روی آوردن به این دسته از کار هاست. اینترنت بستری را فراهم نموده است ،که بتوانیم بازاری به وسعت جهان برای کسب در آمد و تجارت در اختیار داشته باشیم و این به معنی تغییر حد و مرزهاست. از این رو هنگامی که به لیست ثروتمندان جهان در سال ۲۰۱۶ که توسط موسسه Wealth-X منتشر شده به گوگل و آمازون نگاه کنید. سابقه آن‌ها در مقابل صنایع بسیار کم است. اما ظرف مدتی کمتر از ۲۰ سال به ثروتی چند صد میلیارد دلاری دست یافته‌اند ،که برخی از تولیدی‌ها به آن نرسیده‌اند.

مزایای کسب و کارهای اینترنتی

در کسب درامد محدودیت زمانی وجود ندارد:

تقریباً امکان خودکار سازی همه فعالیت‌ها در اینترنت وجود دارد و این باعث می‌شود که حضور شما عمدتاً محدود به تولید محتوا، برنامه ریزی، راه اندازی و پی گیری ها شود. چیزی شبیه خلبان خودکار که فقط برای بلند شدن و نشستن نیاز به حضور خلبان هست و باقی مدت پرواز از سوی سیستم‌های هواپیما هدایت می‌شود. بنابراین وقتی در محل کسبتان خود حضور ندارید، مسافرتید یا حتی در خواب هستید مشتری به سایت مراجعه می‌کند محصولات شما را می‌بیند، سفارش خود را می‌دهد، پول را پرداخت و محصول را دریافت می‌کند.

پول بیشتری کسب می‌کنیم

اگر مدیریت درستی بر اینترنت داشته باشیم پول بیشتری نسبت به کارهای که برای دیگران انجام می‌شود کسب می‌کنیم:
درمشاغل اینترنتی کلیه کارها اتو ماتیک انجام می‌شود و نسبت به مشاغل سنتی خیلی هزینه‌های اولیه کار کاهش می‌یابد ودر نتیجه درامد بیشتر است.
در این مشاغل چون مدیر کار خودتان هستید هر قدر تلاش کنید کل درامد برای خودتان است و مانند سایر شرکت‌ها نیست که کمتر از تلاشتان دستمزد بگیرید.
مهم‌ترین مزایای کار اینترنتی داشتن چند شغل به طور همزمان است.
برنامه ریزی و زمان بندی کل امور کاری با خودتان هست و می‌توانید چند کار اینترنتی را به دلخواه همزمان مدیریت کنید و چند منابع درامدی داشته باشید.

سرمایه گذاری اندک در کسب و کارهای اینترنتی

از مهمترین اقدامات شروع کسب و کار سرمایه گذاری است برای شروع کار اینترنتی حداقل مبلغ کمی سرمایه لازم است اگر ابتدای کار پولی پرداخت نکنید درامدی هم نخواهید داشت.

تولید محصولات

در این کار نیازی نیست شما تولیدی بزنید. باید به دنبال محصولاتی باشید که در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه کم تهیه کنید برای مثال می‌توانید یک فیلم آموزشی را از اینترنت دانلود کرده و به صورت دی وی دی در بیارید و بسته بندی کنید، یا می‌توانید مستندهای زیبایی را یکبار از سایت‌های خارجی بخرید و چند بار از آن‌ها بفروشید.
شما باید در باره محصولاتی که می‌خواهید تهیه کنید اطلاعاتی راجبه مشتریان ان خدمات و محصول جمع آوری کنید که ایا این محصول مشتری دارد؟ در چه رده سنی هستند؟ ایا محصولم جذاب هست تا مشتریان را جلب کند؟

اولین ابزار کسب درامد از اینترنت آشنایی معمولی با اینترنت است. نیازی نیست در حد مهندس کامپیوتر اطلاعات و اشنایی با اینترنت را داشته باشید اما آشنایی معمولی ضروری است تا با اصطلاحات و امور اینترنتی آشنا باشید اگر تازه می‌خواهید شروع کنید در مورد آموزش اینترنتی سرچ و اطلاعات جمع آوری کنید.
حال به بررسی انواع کسب و کارهای اینترنتی می‌پردازیم تا بتوانید با شغل دلخواهتان آشنا شوید.

ساخت فروشگاه اینترنتی

و مراحل آن بدین شرح است:
ابتدا یک نام دامنه برای خود انتخاب کنید دامنه همان آدرسی است که به سایت شما تعلق دارد www.domain.irاینجا domainهمان دامنه است که باید انتخاب کنیم .نام هایی را انتخاب کنید که به نام فروشگاه نزدیک باشد .

قدم بعدی یک‌هاست برای فروشگاه در نظر بگیرید .هاست یعنی میزان فضای سایت شما و نیاز نیست ابتدا یک‌هاست با حجم زیاد بگیرید .برای یک فروشگاه یک فضای پانصد مگابایت و پهنای باند شصت گیگابایت تهیه کنید و در آخر شما باید یک سیستم مدیریت محتوا (cms)بر روی سایت خود ایجاد کنید که ما ورد پرس را به عنوان بهترین مدیریت محتوا پیشنهاد می‌دهیم و چون از سئوی بالایی برخودار است همیشه در اولین نتایج گوگل سایت شما را پیشنهاد می‌دهد .

استفاده از سایت‌های سیستم همکاری در فروش

فروشگاه‌های اینترنتی زیادی مثل بامیلو، دیجی کالا و 5040 و…وجود دارند که هزینه‌های زیادی صرف تبلیغات می‌کنند و دارندگان محصولات، محصولاتشون رو به انها می‌سپارند و هر شخصی با همکاری با این سایت‌ها می‌تواند در فروش محصولات سهیم و مبلغی را به عنوان پورسانت فروش دریافت کند.

در زمینه کسب وکارهای اینترنتی و بازاریابی اینترنتی مقاله بازاریابی درونگرا را نیز مطالع نمایید.

فروش در اینستاگرام و تلگرام و مدیریت این رسانه‌ها

فروش محصولات در شبکه‌های اجتماعی جایگزین سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی نیستند بلکه کمک رسان در فروش محصولات فروشگاه‌های اینترنتی هستند. همچنین مدیریت ،شبکه‌های اجتماعی راه دیگری در کسب درامد است. امروزه شرکت‌های بزرگ به آسانی یک کارمند تمام وقت برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی‌شان مانند فیس بوک و اینستاگرام استخدام می‌کنند تا برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی و محتوایی و جذب مشتری به آنها کمک نماید. پس با همکاری در این زمینه می‌توانید درامد کسب کنید.

استفاده از سایت‌های پاساژ اینترنتی در کسب و کارهای اینترنتی

در صورتی که نمی‌خواهید فروشگاه اینترنتی راه بندازید ،می‌توانید از پاساژهای آنلاین استفاده کنید. مانند سایت ایسام و سایت ایتوس. این روش که فروشگاه اینترنتی را رایگان یا با دریافت مبلغ کم در اختیار شما قرار می‌دهد و حتی ممکن نام سایت روی دامنه شما باشد ،و هر کسی با ورود به دامین مخصوص شما و اقدام به خرید از سایت شما، پورسانتی را دریافت می‌کنید.
یکی دیگر از کارهای اینترنتی خرید و فروش رمز ارزها یا همان بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی است.

اینترنتی فریلنسینگ یا دور کاری

فری لنسرها یا دور کارها در سایت‌های فریلنسری ثبت نام کرده و سفارش کار می‌گیرند. این سفارش‌ها شامل تولید محتوا، طراحی گرافیک، تدوین فیلم، آهنگسازی می‌شود.

طراحان گرافیک

هر شرکتی یک طراح گرافیک لازم دارد اگر شما طراحی گرافیک را بیاموزید بدون داشتن دفتر کار با ارتباطات اینترنتی می‌توان به عنوان طراح گرافیک در سایر شرکت‌ها استخدام شوید.

تبدیل به یک ویرایشگر کتاب شوید.

اگر فردی هستید که دستور زبان را خوب می دانید. برای یادگیری تکنیک‌های جدید یک دوره بگذرونید تا بتوانید به یک حرفه‌ای تبدیل بشید و اشکالات کتاب‌ها و مقالات را برطرف کنید. و در این زمینه سفارش کار بگیرید و به درامد برسید.

اشتراک گذاری فیلم در یوتیوب

اگر فردی هستید که به فیلم برداری علاقمند هستید ساخت فیلم‌های youtube روش عالی برای پیشرفت است. همیشه فیلم‌های عالی ایجاد کنید و در یوتیوب آپلود کنید تا مخاطبان زیادی جذب کرده وهمواره درآمد عالی داشته باشید.

به صورت آنلاین مربی انگلیسی شوید

به صورت انلاین آموزش‌های زبان انگلیسی را پخش کنید. ابتدا فیلم اموزشی را با بهره گیری از اصول تهیه فیلم‌های اموزشی به درستی و جذاب تولید کنید و بعد در سایت‌ها به فروش رسانید.

ساخت یک نرم افزار کاربردی

شما اگر یک توسعه دهنده یا برنامه نویس شوید می‌توانید به تولید نرم افزارهای کاربردی بپردازید. امروزه این حرفه از درامد بسیار خوبی برخوردار است.

راه اندازی سایت‌های خدماتی آنلاین

برای ارائه خدماتی که مهارت ارائه آن را دارید یا می‌توانید مجموعه همکاری ایجاد کنید سایت‌های خدماتی راه اندازی کنید و به جذب مشتری بپردازید. مانند سایت خشک شویی لباس آنلاین، پیک موتوری آنلاین مانند اسنپ، سایت خیاطی آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی هدایا و لباس و لوازم برقی از مشاغل اینترنتی با در آمد بالا هستند.
یکی از بهترین روش‌های کسب و کار اینترنتی استفاده از سایت‌های خارجی است.

فروش ورد پرس در سایت‌های خارجی

شما می‌توانید با فروش قالب ورد پرس در آمد خوبی داشته باشید و البته لازمه این کار بلد بودن مهارت کدنویسی است.

فروش کتاب الکترونیکی در سایت آمازون

شما با یادگیری و تسلط بر موضوعات مختلف کتاب الکترونیکی تهیه کنید و در سایت آمازون به فروش رسانید.
یکی دیگر از راه‌های کسب و کار اینترنتی فروش وسایل بی استفاده و خوب خودتان هست شما می‌توانید با اعلام آگهی فروش وسایل دست دوم در اپلیکیشن های دیوار، شیپور این کار را انجام و درامد کسب کنید.

تدریس آنلاین

با آموزش انلاین در موضوعاتی که مهارت دارید و موضوعات درسی دانش آموزان می‌توانید به عنوان مدرس خصوصی به صورت آنلاین تدریس کنید.

کسب و کار های اینترنتی با سایت‌های کلیکی

روش کسب درامد از سایت‌های کلیکی تمرکز بر گرفتن زیر مجموعه‌ها است. البته با کلیک کردن بر روی تبلیغات نیز می‌توانید درامد داشته باشید اما ناچیز است و حتماً باید زیر مجموعه گیری کنید مدت زمان برای رسیدن به درامد مناسب از تبلیغات کلیکی حدود پنج ماه است. در همه سایت‌های کلیکی فقط می‌توانید تنها یک اکانت داشته باشید.

کوتاه کردن لینک

یکی دیگر از روش‌های مؤثر برای کسب درآمد از اینترنت، کوتاه کردن لینک است. در این روش شما می‌توانید با استفاده از سیستم‌های کوتاه کننده لینک که امکان کسب درآمد را نیز برای شما فراهم ساخته‌اند، به کوتاه کردن لینک مطالب پرطرفدار و اشتراک آن‌ها با دیگران بپردازید و به درآمد مطلوبی از این روش دست یابید. این سیستم‌ها در حقیقت لینک خود را نیز در لینک شما جای می‌دهند، بدین صورت که بازدیدکننده پس از کلیک بر روی لینک شما، ابتدا به صفحهٔ تبلیغاتی مورد نظر سیستم هدایت می‌شود و پس از مدت اندکی با کلیک بر روی دکمه‌ای با مضمون رد کردن تبلیغات به لینک و صفحهٔ شما هدایت می‌شود. در این روش شما به ازای هر بازدیدی که از لینک‌های شما توسط کاربران مختلف صورت می‌پذیرد، مبلغ مشخصی را دریافت خواهید کرد.

کسب درامد از تبلیغات پاپ آپ

زمانی که به سایتی مراجعه می‌کنید و یک تبلیغی سریع روی صفحه قرار می‌گیرد را همان پاپ آپ گویند. برای کسب درامد از این روش شما نیاز به وبلاگ یا وبسایت پر مخاطب دارید که با ورود هر مخاطب به سایت و نمایش تبلیغات به شما مبلغ کمی داده می‌شود. که تنها روشی ممکن برای سایت‌های پر بازدید کننده است.

درامد با خرید و فروش بک لینک

عبارت بک لینک یکی از عبارات کار بردی در زمینه سئو موتور جستجو است. بک لینک همان لینکی است که یک سایت از سایت دیگر معرفی می‌کند وبخش قابل توجهی از فعالیت‌های تبلیغاتی سایت تبادل بک لینک‌هاست و یک بخش قابل توجهی از بازار جهانی تبلیغات به این روش اختصاص دارد. اگر وب سایت داشته باشید از سایت‌های مهم بک لینک بخرید و سئو سایت خود را ارتقا دهید. اگر سایت پر بازدیدی دارید می‌توانید به خرید و فروش بک لینک‌ها مشغول باشید. بهترین سایت برای درامد از بک لینک‌ها بکوریتی است.

کسب درامد از اینترنت با نویسندگی

یکی از کارهای مهم در جهت بهبود سئو تولید محتوای با کیفیت است. که شما در سایت‌های تولید محتوا عضو می‌شوید و شروع به نویسندگی و تهیه مقالات ارزشمند و جذاب می‌کنید و با توجه به نرخ‌های داخل آن سایت‌ها می‌توانید از بازدید مقالاتتان درامد همیشگی داشته باشید. و در این روش بعد چهار ماه و افزایش مقالاتتان به درامد خوبی می‌رسید.

برند خودتان را بفروشید

برند سازی یکی از راه‌های درامد اینترنتی است اگر توانایی ایجاد تصاویر منحصر به فرد را دارید. طرح‌هایتان را در کافه پرس بار گذاری کنید و اگر شرکتی از آنها بتواند استفاده کند برای چاپ بر روی وسایلی مثل لیوان، تی شرت، تقویم و سایر وسایل به شما دستمزدی را می‌دهند و درامد خوبی برایتان دارد. از سایت‌های مهمی که برای این کار مناسب است سایت lulu, zazzle هست.

طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل

اگر برنامه نویسی اندروید را بلد شوید و به ایجاد اپلیکیشن های موبایل بپردازید. و ان ها را در اینترنت در اختیار کاربران قرار دهید. درامد عالی کسب می‌کنید زیرا استفاده از اپلیکیشن های به روز در حال گسترش است.

ساخت وبلاگ

اگر در نوشتن مهارت کافی دارید و می‌توانید در رابطه با همه موضوعات خلاقانه بنویسید. وبلاگ خودتان را راه اندازی کنید و نیازی به مهارت‌های زیاد فنی و رایانه‌ای هم نیست. بلکه به توانایی شما در نوشتن موضوعات خاص بستگی دارد تا بتوانید مخاطبان زیادی را به وبلاگ جذب کنید و با انجام تبلیغات در وبلاگ به درآمد برسید. وبلاگ نویسی یک کسب و کار بزرگ است. خانم هیتر در سایت Dooce. Com یکی از وبلاگ نویسان موفق است و درامد عالی از این راه دارد.

درامد از طریق فروش دامنه

ثبت دامنه و فروش آن به معنای فروش فضای اختصاصی در اینترنت هست. شما می‌توانید دامنه را به قیمت پایین‌تر بخرید و دوباره ان را به قیمتی بیشتر بفروشید و البته باید در سایت‌های خارجی که این نوع دامنه‌های ارزان قیمت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند بهترین دامنه‌ها را انتخاب و بخرید و دوباره بفروشید.

کسب و کارهای اینترنتی با آپلود و دانلود فایل

در کسب در آمد از مراکز آپلودی که در اینترنت در اختیارتان قرار داده شده می‌توانید تلاش کنید فایل‌های جذاب و مفید در آپلود سنتر قرار دهید و با قرار دادن لینک فایل‌های خود در شبکه‌های اجتماعی مخاطب جذب کنید. مهم‌ترین آپلود سنتر آپلود بوی است.

تبلیغ نویسی از روش های کسب و کارهای اینترنتی

تبلیغ نویسی یک کسب و کار اینترنتی است که هم اکنون این افراد بسیار کم هستند. شما نیز می‌توانید یک تبلیغ نویس حرفه‌ای شوید. مشتریان شما بازاریابان پورسانتی و بازار یابان اطلاعات محصول هستند زیرا برای افزایش نرخ کلیک، نرخ تبدیل وب سایتشان و نرخ ثبت نام به دنبال تبلیغ نویسی هستند.

خدمات رزومه نویسی

رزومه نویسی می‌تواند یکی از خدماتی باشد که با انجام آن درآمد داشته باشید. الان سایت‌هایی هستند که خدمات رزومه نویسی ارائه می‌دهند و شما نیز می‌توانید همکار آنها باشید.

چگونه از فروش محصولات آموزشی می‌توانم به درآمد برسم؟

فروش محصولات آموزشی از جنبه‌های زیادی شبیه به محصولات فیزیکی عادی است. اما تفاوت‌های عمده‌ای را نیز می‌تواند در آن‌ها مشاهده کرد. شما برای فروش محصولات آموزشی دغدغه‌هایی مانند خراب شدن جنس و یا ارسال و انبار کردن را ندارید اما از طرفی دیگر شما باید سعی کنید که قبل از تهیه یک محصول آموزشی مدت زیادی را صرف پیدا کردن نیاز جامعه و ایجاد محتوای درست در راستای رفع آن نیاز کنید.

بعد از گذراندن این مرحله باقی مراحل ساده‌تر اند. شما می‌توانید به راحتی با راه اندازی یک سایت وردپرسی و با استفاده از تبلیغات درست به فروش محصولات خود و کسب درآمد بپردازید. فروش محصولات آموزشی می‌تواند درسی باشد و یا اینکه حاصل تجربیات شما باشد، مثلاً بسته‌های آموزشی فتوشاپ و یا هر موضوعی که شما در آن تخصص دارید، این مورد می‌تواند برای شما سود خالص داشته باشد.

سایت دانلود

در این بخش می‌خواهم پاسخ سوالی را بدهم که بسیاری از کاربران اینترنت کنجکاو هستند بدانند. آن‌ها می‌خواهند بدانند چگونه وب سایتها دانلودهای رایگان ارائه می‌دهند. حتماً موسیقی، آهنگ، فیلم یا هر نوع رسانه را از برخی وب سایتها دانلود کرده باشید. این وب سایت‌ها چگونه می‌توانند درآمد کسب کنند؟ چرا وب سایتها دانلود رایگان دارند؟ آیا آنها واقعاً درآمد دارند؟

بسیاری از کاربران اینترنت فکر می‌کنند که مالک یک سایت دانلود از هر دانلود پولی دریافت می‌کند. اما اینطور نیست. آن‌ها برای دانلود از این سایتها هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیرند. با ترافیک زیاد وب سایت دانلود می‌توانید مبلغ قابل توجهی درآمد از این روش کسب و کارهای اینترنتی کسب کنید .

فروش عضویت

گزینه‌ای دیگر برای کسب درآمد، فروش عضویت در سایت شما است. به عنوان مثال، یک وبلاگ شغلی ممکن است هزینه‌ای را در هرماه برای دسترسی کاربران به هیئت شغلی خود پرداخت کند. تا کاربر جذب کنند.

یک وبلاگ کسب و کار نوپا ممکن است عضویت در انجمن‌های خود را بفروشد. البته باید عضویت انحصاری شما باید با ارزش‌تر از چیزی باشد که بازدید کنندگان شما می‌توانند به صورت رایگان در جای دیگری پیدا کنند. و شما می‌توانید به سایت‌های دیگر مخاطبان خود را به فروش رسانید.

مترجم زبان

این یک کار عالی از راه دور و به صورت اینترنتی است. امروزه حداقل یک چهارم مشاغل ترجمه به صورت آنلاین کار می‌کنند. اگر توانایی خوبی در ترجمه دارید بهتر است به جمع مترجمان آنلاین بپیوندید.

بازی کردن نیز یکی از کسب و کارهای اینترنتی است

یکی از جالبترین و سرگرم کننده ترین درامدهای اینترنتی انجام بازی‌های آنلاین است. برخی از شرکت‌های سازنده این بازی‌ها گاهی بازی کننده‌ها را دعوت می‌کنند تا برای توسعه و بازاریابی بازی کنند و همینطور درامد هم به انها بدهند.
با به کار گیری این روش‌های مطرح در کسب و کارهای اینترنتی همواره می‌توانید درامد عالی از مهار تهای خودتان در اینترنت را داشته باشید.

ویدیو مارکتینگ

با تهیه فیلم ها و ویدیوها برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدماتتان و بارگذاری آنها در یوتیوب یا سایت خودتان،می توانید افزایش فروش و کسب درآمد داشته باشید و همچنین از تهیه فیلم ها نیز می توانید درآمد کسب کنید.

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب و کارهای اینترنتی
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد