5
(1)

افراد موفق کسب وکار آنلاین

در زمینه کسب و کار آنلاین ، سایت‌های فروشگاهی آنلاین برای، فروش خدمات ومحصصولات مورد نیاز مردم اقدام کرده اندوبا انجام تبلیغات وایجاد محتوای تبلیغی اقدام به بازاریابی وفروش این محصولات نموده‌اند. در این کسب وکار اینترنتی ممکن است. فروش در ابتدا وشروع فعالیت بالا نباشد، زیرا تا جذب مخاطب به سایت ومحصولات انجام شود .حدود دوماه زمان می‌برد وهر مدیر سایتی برای افزایش نرخ کلیک های سایت خود باید تبلیغاتی مثل پاپ آپ ها وتبلیغات دیگر مانند بنرهای تبلیغی وتبادل با وبلاگ‌های دیگر انجام دهد. تا نرخ بازدید وبلاگش وفروشگاهش را بهینه کند وبعد از جذب مشتری اقدام به فروش نماید.

در این روش فروشگاه اینترنتی مزایایی نسبت به داشتن مغازه وجود دارد. زیرا خرید در هرساعتی از شبانه روز انجام می‌شود، تنوع خدمات وکالا زیادتر است، هزینه انبار و مغازه وجود ندارد وبازدید اجناس برای مردم راحتتر است.
در سال‌های 2000 یکی از مشاغل با درامد خوب همین کسب وکارهای جذاب اینترنتی بودند که افرادی توانستند از این راه معروف و اجناس زیادی را به راحتی به فروش رسانند.

در این مقاله به معرفی تعدادی از موفق‌های بازار کسب و کار آنلاین می‌پردازیم.

جرمی شومیکر،مدیر کسب وکار آنلاین

مؤسس سایت www.auctionads.com، واکنون سایت shoppingads.com.www،در ابتدای سال 2000 جرمی شومیگر سایتی را راه اندازی کرد که کاربران در آن پس زمینه وزنگ گوشی موبایل را به اشتراک گذاشتند. خیلی سریع این سایت به محبوبیت بالایی رسید وگوگل به این فروشگاه درخواست داد .تا در AdSense همکاری داشته باشد. این کمپین adsense یک کمپین تبلیغاتی است که با ارائه تبلیغات خدمات متنوع، مشتری‌های بالایی را برای ارائه دهندگان خدمات وفروشندگان کالاها ایجاد می‌نماید. جرمی شومیگر در این کمپین به دلیل بالابودن ترافیک سایت، توانست ماهیانه بیش از صد هزار دلار فروش داشته باشد.

کسب درآمد اینترنتی برای شومیگر آنقدر زیاد وفوق العاده شد .که روش‌های دیگر کسب درآمد مانند درخواست کمک مالی از کاربران وفروش محصولات وکالاها را نیز انجام داد.

کسب و کار آنلاین فوبلاگ

در این میان فوبلاگ نیز راه اندازی کرد تا بیشتر با کاربران ارتباط برقرار کند ومحبوبیت بیشتری کسب نماید. او در وبلاگش سرگذشت وتجربه هایش را نوشت وهمچنین درباره کسب درآمد از اینترنت می‌نوشت واینها را در shoemoney.com منتشر کرد. این وبلاگ نیز با سرعت زیاد معروف در میان کاربران شد وایشان یک سایت تبلیغاتی برای نمایش آگهی ایجاد کرد و auctionAds را راه اندازی کرد.

سایت auctionAds.com فعالیتی مشابه سایت eBay انجام داد ودر زمینه تبلیغات محصولات مختلف فعالیت نمود. این وبسایت در در زمانی کمتر از 4 ماه 25000 کاربر فعال داشت وماهیانه میلیون‌ها دلار فروش داشت. این کمپانی بعد از موفقیت بالا در زمینه فروش کالا، فروخته شد.
بعد از فروش acutionads شومیگر، سرمایه حاصل از فروش زیادش را در زمینه کسب وکارهای اینترنتی دیگری صرف کرد .و اکنون با نام SHoeMoney Capital شناخته شد.

همه افراد فعال در زمینه کسب و کار آنلاین به دنبال بهینه سازی سایت برای افزایش نرخ بازدید وترافیک سایت هستند .اما در مورد اهمیت بهینه سازی سایت برای افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتری اطلاعات ومهارت ندارند، اما نرخ تبدیل کاربران حاضر در سایت به مشتریان خرید کالاها کار بسیار مهمی است.

توجه در بهینه سازی برای جذب کاربر

اگر شمابه بهینه سازی سایت وفروشگاه اینترنتی خود برای جذب کاربر بیشتر وتبدیل آن به مشتری اهمیت نمی‌دهید .در حال هدردادن وقت ومنابع هستید. بسیاری از فعالان در زمینه سایت‌ها ابتدا به دنبال کلمات کلیدی برای خود می‌گردند .وسپس با این کلمات ایجاد محتوا می‌نمایند وآنها را برای اهداف خود بهینه می‌کنند.

آیا تابه حال فکر کرده‌اید که بزرگترین مانع برای محبوبیت وفروش بالای اینترنتی در کمپین‌های فروش کالا چیست؟ چه چیزی مانع تبدیل بالای کاربران به مشتریان می‌شود؟

برای نمونه اگر شما مدیر یک سایت برای فروش لباس هستید .باید اولین کاری که انجام می‌دهید هدایت کاربران به فروشگاه اینترنتی خودتان وجذب کاربر به صفحه محصول ومعرفی محصول ونهایتا انجام خرید ورفتن به صفحه پرداخت وتکمیل نمودن روند خرید است. که برای بالابردن این تعداد مشتریان باید اقدامات بهینه سازی را انجام داد.شومیگر برای آخرین سایت فروشگاهیش اقداماتی برای بهینه سازی سایت انجام داد.

استفاده از تبلیغات کلیکی توسط شومیگر

یکی از جدیدترین محصولات شومیگر برای فروش ابزار بهینه سازی سایت وموتور های جستجو (seo)، و shoeMoney نام دارد .وبرای بهینه سازی وانجام تبلیغات ونمایش تبلیغات کلیکی وروش های دیگر کسب درامد اینترنتی کاربرد دارد.

برای افزایش مخاطب وبسایت باید ابزارهای تبلیغاتی را استفاده کرد زیرا رقابت در اینترنت وسایت ها در زمینه فروش بالاست وبسیاری برند آقای شومیگر را نمی‌شناختند. وآنها ماهیانه 99 لار می‌پرداختند تا به تبلیغات ومعرفی خود برای فروش ابزارهای بهینه سازی سایت که فقط هزینه 5 دلاری برای فروش داشت را می‌پرداختند.
شومیگر برای رفع چالش ناشناخته بودن برندش چند دوره آموزشی رایگان را برگزار کرد .تا به دیگران نشان دهد که چطور از ابزار بهینه سازی سایت استفاده کنند. وتوانست آنها را مجاب به خرید از فروشگاه اینترنتی خودش کرد.

شومیگر درباره افزایش نرخ تبدیل سایت‌ها سه روش را بیان کرد

اولین موردی که باید در نظر گرفت بهینه سازی گوگل است. مورد بعدی سایت‌های kissmetrics.com و crazyegg.com که نقشه تراکمی از مکان‌هایی که کاربران شما رویان کلیک می‌کنند را در اختیار مدیر سایت می‌گذارد وبا استفاده از این اطلاعات می‌توانید صفحات ورود را بهینه کنید. مورد سوم تحلیل گر گوگل است google Analytics است که هر اطلاعات عددی که مورد نیاز شما باشد در آن وجود دارد وبا کمک آن می‌توانید از طریق تحلیل وبسایت خود ودیگران می‌توانید اقدامات مفیدی برای بهینه کردن انجام دهید.

رند فیشکین موسس کسب وکارآنلاین

یکی از موسسان سایت SEO moz، کمپانی بهینه سازی با رده کلاس جهانی و تخصص او در زمینه بازاریابی جستجویی است وتا کنون مشتریان مشهوری از جمله microsoft،National public Rado و غیره داشته است.
این کمپانی با حدود 21 کارمند برای بهبود بهینه سازی سایت‌ها با استفاده از نرم افزار فعالیت می‌کند. این سایت در سال 2004 برای بیان مشکلات وچالش هایی که در زمینه بهینه سازی بود راه اندازی شد. با مراجعه به سایت می‌توانید این موضوعات را ببینید.

این سایت هم اکنون در ماه بیش از 400 هزار نفر در ماه بازدید کننده فعال دارد که نیازشان استفاده از ابزار بهینه سازی سایت است. این سایت seo moz، پروژه دیگری را نیزدر اینترنت ایجاد وراه اندازی نمود. در سال 2008 پروژه Linkspace را آغاز ودرامد خودش را بسیار افزایش داد.

آن‌ها برای افزایش نرخ تبدیل سایتشان کارمند استخدام کردند. که به آنها کمک کرد تا نرخ تبدیل وترافیک سایت را بالا ببرند .ونتایج بهتری برای فروش ابزارهای بهینه سازی کمپانی خودشان داشته باشند.

به گفته رند برای افزایش ترافیک مشتریان  و افزایش بازدهی کسب وکار آنلاین می‌بایست. بر ابزارهای ارسال ایمیل انبوه وایجاد جستجوهای رایگان وشبکه های اجتماعی نیز پرداخت .زیرا کانال‌های مناسبی برای افزایش ترافیک می‌باشند. یک روش دیگر برای تبلیغات سایت، تبلیغات کلیکی هستند که به راحتی می‌توان جذب مخاطب برای سایت کرد ولی تقریباً از سایر ابزارها گران‌تر هستند.

راهکارهای دیگر وموثرتر برای افزایش بازدهی کسب و کار آنلاین

نظرات وپیشنهادات بازدید کنندگان را درباره صفحات ورودی خود جویا شوید وانتقادها واعتراضات کاربران در مورد سایت ومحصولاتتان را بپذیرید وپاسخ مناسب در سایت قرار دهید تا مخاطبان تعامل بهتر وبیشتری با شما داشته باشند.
برایافزایش نرخ تبدیل کاربران سعی کنید که از سایت‌های دیگر کپی برداری نکنید وبرند خودتان را به دیگران بشناسانید تا افزایش بالایی در تعداد بازدید کننده ومشتری اصلی داشته باشید وسعی کنید با تحلیل سایت رقبا اقدام به بهینه سازی سایت خود نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله انواع کسب وکارهای اینترنتی را مطالعه نمایید.

مقاله افزایش بازدید سایت فروشگاهی را نیز مطالعه نمایید.

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کسب و کار آنلاین
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد