3
(1)

تبلیغات بنر سایت چگونه است؟؟؟

هر زمانی که وارد سایت های مختلف می شویم،بنرهای تبلیغاتی زیادی را برای فروشگاههای وسایت های مختلف هست می بینیم.بنر سایت، تبلیغات در اندازه های مختلف وبه دو صورت ثابت ومتحرک قابل نمایش است.مهمترین بنری که در یک سایت قرار می گیرد ومنبع درآمدی مهمی در این زمینه هست،بنر ی که در بالای سایت نمایش داده می شود .تبلیغات بنری سایت ها روشی کارآمد در دیجیتال مارکتینگ است.

برای انجام تبلیغات بنری سایت هایی هستند که به شما اجازه می دهند تا خود را در سایتشان با بنر تبلیغاتی ،تبلیغ کنید ونمایش داده شوید.هزینه آن را نیز از شما دریافت می کنند.تبدیل کاربرانی که از طریق تبلیغات بنری به سایت وارد می شوند،نیازمند تمرکز بر روی بهینه سازی بنرهاست.که محتوای مناسب داشته باشند وتست های مختلف برای بهتر یافته شدن در موتور جستجو را باید روی آنها انجام دهید.

مشخص کردن اندازه ومحل قرار گیری بنر نیز اهمیت خاصی دارد ونسبت به پولی که می دهید باید این معیارها را درست انتخاب کنید.همیشه بنرهایی در ابعاد بیشتر و آنهایی که در بالای سایت نمایش داده می شوند،نتایج بهتری دارند.
بعضی از سایت ها نیزبنر هر کسب وکاری را در ساعت وروز مشخص نمایش میدهند.

شبکه های تبلیغات بنر سایت

در اینترنت،شبکه هایی هستند که نمایش دهنده تبلیغات بنر سایت هستند .بیشتر سایت ها عضو این شبکه ها هستند که در ازای نمایش بنر مشتریان شبکه پول دریافت می کنند .
حضور شما،به عنوان مشتری برای سفارش تبلیغات،به افزایش مشتری وفروش خودتان کمک زیادی می نماید .
دو نوع شبکه برای تبلیغات بنری وجود دارند:درجه یک ودرجه دو.در شبکه های درجه یک اطلاعات زیادی در مورد سایت های نمایش دهنده آگهی وجود دارد.وشفافیت موضوع وتبلیغات در این شبکه های درجه یک بیشتر است.اما در شبکه های درجه 2میزان ورودی آنها کمتر است واطلاعات کمتری برای سایت های تبلیغ دهنده وجود دارد .

در حال حاضراین شبکه ها با ارائه انواع بنر،پیشنهاد پرداخت هزینه ای زیاد ومختلفی را به نیازمندان تبلیغات می دهند.ود آنها روش اینگونه است که برای هر کلیکی که بر روی بنر می خورد شما باید به عنوان آگهی دهنده هزینه پرداخت نمایید.

خرید مستقیم بنر فروشگاه اینترنتی

افزایش وگسترش وبلاگ ها وسایتها و افزایش کاربران اینترنتی،سبب شده تا این وبلاگ ها محل های پر بازدیدی شوند.به همین خاطر برای ارائه تبلیغ بنر حتما روی وبلاگ ها حساب کنید زیرا تاثیر زیادی بر بازدید از تبلیغات وسایت شما دارند .البته محتوای بنرتان را باید متناسب با محتوای وبلاگ مورد نظر هماهنگ کنید ودر وبلاگ های بی ربط با تبلیغاتتون هرگز بنر را نمایش ندهید .

بعد از حدود دوماه بازخورد تبلیغاتتان را در وبلاگ ها وسایت ها محاسبه کنید وتحلیل کنید تا مناسبترین وبلاگ ها را پیدا کنید وبا آنها همکاری نمایید.در خیلی از کمپین های تبلیغاتی که بر اساس نیاز خود شرکت می کنید میزان ورودی شما نسبت به هزینه ای که کرده اید بسیار کم است،اما اگر کنترل روی بازخورد نداشته باشید متوجه این بازدهی نخواهید بود .پس حتما بررسی کنید .

 

تبدیل کاربران به مشتری در تبلیغات بنر

باید مهارت داشته باشیم که بازدید کننده تبلیغاتمان را به مشتریان واقعی تبدیل کنیم.گاهی اوقات اگر یک تصویر مناسب را در بنر نمایش دهید ،آن تصویر چند برابر کلمات ومتن می تواند برای شما مشتری بیاورد مثلا تصویر یک محصول در این بنرها چند برابر متن می تواند تبلیغات مناسب برای سایت شما باشند.

این بنرها در ابعاد متفاوت هستند ومتناسب با ساختار سایت می توانید،هدف اصلی برای جذب مشتریان بیشتر وکلیک بیشتر بر روی این تبلیغات هستند.بعضی بنرها که قابلیت نمایش متحرک دارند باید حجم آنها برای بارگزاری کم باشد .این حجم با توجه به سرعت پایین اینترنت در ایران باید بین 20 تا 30 کیلوبایت باشد.در نظر داشته باشید که اندازه های بزرگتری از بنرها را تهیه نمایید زیرا بازدید آنها بیشتر از ابعاد کوچکشان هست.

برای طراحی بنر هدف اصلی را در آن قرار دهید .مثلا درخواست پیوستن به وبینار،کلیک برای تخفیف بیشتر،یا شماره تماس.طراحی خلاقانه داشته باشید ودر انتخاب فونت وسایز متن حتما دقت کنید که جلب توجه نماید.
تبلیغات وبنرها را بعد از یک یا دو هفته حتما تغییر دهید .زیرا تبلیغ تکراری اثر خودش را از دست می دهد ودیگر به چشم خوانندگان نمی آید.با کمک ابزارهای گرافیکی مناسب می توانید بنرهای متفاوت وجذاب تولید کنید به جای اینکه، یک تصویر ساده را بخواهید نشان دهید.

برای تبدیل بازدید کننده بنر به مشتری واقعی نقطه شروع اینجاست که کاربر بعد از کلیک بر روی بنر شما به صفحه مرتبط با محصول مستقیما وارد شود .این صفحه ورودی باید حاوی اطلاعات مهم ودقیق وکافی در مورد محصول باشد وعکس های مناسبی از محصول را نشان دهد والبته اگر ویدیویی کوتاه راجبه نمایش جزییات وعملکرد محصول در این صفحه ورودی باشد مطمئن باشید که کاربر بعد از دیدن وخواندن اطلاعات تصمیم به خرید می گیرد.

یک اتفاق نامناسب در تبلیغات بنری این است که بعد از کلیک بر روی بنر به صفحه اصلی سایت که حاوی اطلاعات زیادی است کاربر وارد شود ،و به دنبال کالای مورد نظر بگردد.این مدل سبب میشد تا مشتری را از دست بدهید .زیرا اتلاف وقت زیادی دارد.

فروش تبلیغات بنر

یک راه حل عالی برای کسب درامد قرار دادن تبلیغات دیگران در سایت شماست.کاری که باید انجام دهید نشان دادن تبلیغات وبنرها در زمان مناسب است.زیرا گوگل کاربر زیاد دارد ودر دنیای تبلیغات پیشتازی مهمی را دارد.موتور جستجوی گوگل تصمیم می گیرد که آگهی ها در کجا قرار بگیرند تا کلیک بیشتری را داشته باشند .
برنامه گوگل ادسنس امکان کنترل آگهی هایی را که در سایت می گذارید ،به شما می دهد و کمک می کند تا سیستم تبلیغاتتان را پیشرفت دهید.بهتر است بنرها را در مکان های مختلفی از سایت قرار دهید.توجه داشته باشید که بیش از حد بنر در سایت نگذارید .برای کاهش فضای تبلیغات وافزایش تعداد آنها می توان از تبلیغات گردان استفاده کرد.

اگر هدفتان فروش بنر وفضای تبلیغاتی خودتان است.باید محل بهینه برای آگهی دهندگان خود را بشناسید .این محل تعادلی بین انتظارات آگهی دهندگان وانتظارت کاربران است.اگر تبلیغات بنری هدفمند ودرست وحرفه ای انجام شود روش مناسبی برای افزایش ترافیک سایت خواهند بود .

این پست چقدر مفید بود؟

روی ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. شمارش آرا: 1

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بنر سایت
ورود | ثبت نام
شماره موبایل خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد